Precyzja warta miliony
Bez efektów komputerowych. Bez znanych aktorów. Bez półnagich modelek. A jednak kosztowała miliony. Dokładnie 6,2 milionów dolarów. Budżet całkiem pokaźny, jak na dwuminutowy film, w którym nie występuje żaden człowiek.
Bez efektów komputerowych. Bez znanych aktorów. Bez półnagich modelek. A jednak kosztowała miliony. Dokładnie 6,2 milionów dolarów. Budżet całkiem pokaźny, jak na dwuminutowy film, w którym nie występuje żaden człowiek.
Być może trudno w to uwierzyć, ale minęło ponad 19 lat, odkąd świat po raz pierwszy ujrzał migoczący obraz banera reklamowego działającego online. Był rok 1994, a nowoczesna reklama (jak na ówczesne realia) budziła ogromne zainteresowanie użytkowników portalu HotWired. Tak właśnie zrodziła się innowacyjna metoda pozyskiwania potencjalnych Klientów, jaka stosowana jest po dzień dzisiejszy.
W naszej pracy najważniejsze jest kreatywne podejście do projektu. I trudno ukryć fakt, że kolejna realizacja w podobnym temacie, to coraz większe wyzwanie. Ma być oryginalnie, pomysłowo, ale z nutą czegoś nowego. Zupełnie jak w reklamie agencji Grey New York dla firmy Canon.