Ludziom wydaje się, że copywriter to taki człowiek zaklinający słowa. Swoistego rodzaju czarodziej, który szeregom liter i słów potrafi nadać głębszy sens. Dla niektórych osób, to nawet pewna odmiana telepaty lub jasnowidza, który na podstawie szczątkowych informacji gotów jest dostarczyć kilkustronicowy esej wzbudzających zainteresowanie całego świata.
czytaj więcej
Nawet najbardziej zwariowany lub innowacyjny pomysł reklamy, wymaga zastosowania odpowiednich „nośników”. Dobry pomysł to podstawa, ale i początek drogi do obranego celu. Co prawda, wielkimi krokami zbliża się rewolucja, ale i tak nie obejdzie się bez profesjonalnego wsparcia.
czytaj więcej
Branża reklamowa zmienia się w wyjątkowo zawrotnym tempie. Wykorzystując zaawansowane technologie, już dziś możliwe jest elastyczne dopasowanie ofert reklamowych do specyficznych potrzeb reklamujących się firm. W ten sposób zmniejsza się ich koszty i zwiększa efektywność działań promocyjnych. Prawdziwa rewolucja ma jednak dopiero nadejść.
czytaj więcej
Ile może być wart prosty znak, ciąg liter czy charakterystyczna kompozycja barw w logotypie? Okazuje się, że całkiem sporo. Wystarczy przypomnieć sobie jak wygląda logo Coca Coli, Apple, Nike czy innej, wiodącej na rynku marki. Oczywiście sukces poszczególnych firm kryje się przede wszystkim za wysoką jakością produktów oraz tradycją, jednak to właśnie logo zapewnia im rozpoznawalność niemal w każdym miejscu na całym świecie.
czytaj więcej
Ta współpraca miała wyjątkowy charakter. Spotkanie dwóch firm stawiających na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania już na starcie oznaczało konieczność stworzenia czegoś wyjątkowego. Tak właśnie było w przypadku firmy F&Home.
czytaj więcej
W 4DLight usługi świadczymy w sposób kompleksowy. Wiem, że coraz więcej agencji reklamowych działa w podobny sposób, starając się dostarczać Klientom jak najlepszych rozwiązań i projektów. Zadanie to rzadko bywa łatwym i wiele zależy od samego zleceniodawcy. Dziś podpowiemy, jak przygotować się do rozmowy z doradcą/opiekunem/konsultantem klienta w agencji reklamowej, gdy poszukujemy najlepszych narzędzi promocyjno-reklamowych.
czytaj więcej