Branża reklamowa zmienia się w wyjątkowo zawrotnym tempie. Wykorzystując zaawansowane technologie, już dziś możliwe jest elastyczne dopasowanie ofert reklamowych do specyficznych potrzeb reklamujących się firm. W ten sposób zmniejsza się ich koszty i zwiększa efektywność działań promocyjnych. Prawdziwa rewolucja ma jednak dopiero nadejść.
W naszej pracy, każdego dnia spotykamy się z ludźmi działającymi w różnych, mniej lub bardziej popularnych branżach współczesnej gospodarki. Klientami 4DLight są początkujący przedsiębiorcy, małe i mikroprzedsiębiorstwa, spółki z pokaźnymi kapitałem i liderzy rynku w wyznaczonym sektorze. Niezależnie od pozycji na rynku, kondycji finansowej czy lokalizacji, każda z tym firm ma jeden cel – wzbudzić zainteresowanie potencjalnego Klienta. Niestety, nawet najlepiej wykonana strona internetowa, prezentacja czy baner, nie przyniosą spodziewanych efektów, gdy zabraknie reklamy.
Współczesna reklama jest dla każdego
Jeszcze do niedawna na kampanię reklamową mogły pozwolić sobie tylko te największe przedsiębiorstwa z ogromnymi środkami przeznaczanymi na promocje firmy, marki, czy konkretnego produktu. Obecnie nawet niewielka firma może korzystać z innowacyjnych rozwiązań dostępnych na rynku e-commerce. RTB, DSP, „big data” i wiele innych metod umożliwiających tworzenie pożądanego profilu klienta do którego chcemy skierować własną ofertę, to dopiero początek.
Jeżeli wierzyć w zapowiedzi specjalistów od usług reklamowych i działań marketingowych, już niebawem powszechnymi staną się platformy reklamowe działające w oparciu o technologię chmury. Brzmi skomplikowanie? Być może tylko w teorii, ponieważ obsługa platformy będzie niemal dziecinnie prosta. To swoistego rodzaju przyszłość dla tych firm, które dysponują niewielkim budżetem na cele promocyjne, jednak jak każdy, pragną dotrzeć ze swoją ofertą do właściwych osób.
Okazuje się, że ów platforma w inteligentny sposób samodzielnie będzie dobierać najodpowiedniejsze kanały dystrybucji emitowanych treści reklamowych, a tym samym nasze ogłoszenia trafią do tych osób, które poszukują określonych produktów lub usług. Można więc uznać, że platforma ta stanie się pewnego rodzaju „radarem” na Klientów, dzięki któremu zarówno Klient jaki i reklamodawca będą zadowoleni. Wszystko za sprawą wielofunkcyjnych modułów reklamowych, które uczynią przekaz reklamowy prawie w 100% spersonalizowanym. To olbrzymi komfort dla firm, duże oszczędności i ulga dla internautów, którzy każdego dnia „zasypywani” są przypadkowymi reklamami.