Bez efektów komputerowych. Bez znanych aktorów. Bez półnagich modelek. A jednak kosztowała miliony. Dokładnie 6,2 milionów dolarów. Budżet całkiem pokaźny, jak na dwuminutowy film, w którym nie występuje żaden człowiek.
W 4DLight zajmujemy się wszystkim tym, co nowoczesne, innowacyjne, przyszłościowe. Wirtualny świat to nasza codzienność. Tworzymy projekty z myślą o szczególnych potrzebach Klientów, ale i starając się przewidywać czego oczekują ich odbiorcy. Jest jednak pewna reklama, która zwróciła naszą uwagę. Nie ma tu efektów specjalnych, jest tylko ciężka i mozolna praca człowieka. Podobno materiał powstał na podstawie ponad 600 prób, a widoczne części samochodu pochodzą z Hondy Accord.
Mamy pełną świadomość tego, że nie jest to najnowszy film reklamowy. Mimo wszystko pomysł, budżet i wytrwałość przy realizacji wciąż możemy uznać za imponujące.