+48 790 398 298

Blog

W dialogu z agencją reklamową

W dialogu z agencją reklamową

W 4DLight usługi świadczymy w sposób kompleksowy. Wiem, że coraz więcej agencji reklamowych działa w podobny sposób, starając się dostarczać Klientom jak najlepszych rozwiązań i projektów. Zadanie to rzadko bywa łatwym i wiele zależy od samego zleceniodawcy. Dziś podpowiemy, jak przygotować się do rozmowy z doradcą/opiekunem/konsultantem klienta w agencji reklamowej, gdy poszukujemy najlepszych narzędzi promocyjno-reklamowych.

Doradca klienta to tylko człowiek posiadający wiedzę i doświadczenie, jednak rzadko nadprzyrodzone umiejętności np. jasnowidzenia czy telepatii. Kontakt z nim wymaga odpowiedniego zaangażowania i nawiązania dialogu, by móc urzeczywistnić nasze wizje dotyczące promocji firmy. Poczucie wzajemnego zrozumienia jest niezwykle ważne dla pomyślności przedsięwzięcia. Im lepsza relacja z doradcą/konsultantem, tym lepsze efekty można uzyskać.

 

Precyzja w formułowaniu oczekiwań

 

Nie trzeba być znawcą branży reklamowej, by móc precyzyjnie określić własne potrzeby. Wystarczy szczera rozmowa, by na tej podstawie udało się przeprowadzić szczegółową analizę potrzeb (zarówno tych obecnych jak i przyszłych) dotyczącą działań marketingowych w firmie. Dobrze przeprowadzona analiza to możliwość optymalnego doboru narzędzi, jakie zostaną wykorzystane do promocji działalności firmy.

 

Informacja o tym, że potrzebujemy np. strony internetowej nie jest wystarczającą. Ważne jest określenie funkcji jakie ów strona ma pełnić, do jakiej grupy odbiorców jest adresowana, w jakim obszarze tematycznym ma być ulokowana.

 

Określenie celu, jakości, a także zasobów finansowych w zakresie działań marketingowych, to klucz do udanej konwersacji.

 

Złożenie zamówienia i określenie własnych potrzeb nie powinno być jednoznaczne z zakończeniem podjętego dialogu. Wręcz przeciwnie. Niezwykle ważne jest zachowanie stałego kontaktu z agencją reklamową przygotowującą wybrane dla nas narzędzia promocyjne. Stałe konsultacje zapewnią szybką realizację projektu i efekt jakiego oczekujemy.