Cel:
Zwiększenie sprzedaży mieszkań 4 inwestycji: Przy Woronicza, Grójecka 216, Bliski Tarchomin, Nowe Bielany 2.
Kreacja marki Grupo Lar na rynku warszawskim.
Co zrobiliśmy:
- Nowoczesne strony www inwestycji - System DeveloPro.
- Wizualizacje 3D pokazowych mieszkań.
- Wirtualne Spacery po okolicy inwestycji.
- Graficzna kreacja marki Grupo Lar.
- Sesja zdjęciowa 4 inwestycji.
- Filmy Reklamowe.
- Prowadzenie kmpanii AdWords.
- Prowadzenie Social Media.
- Marketing szeptany
- Optymalizacja strony www.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
- Strony www.
- Kampania AdWords.
- Kampania Yutube.
- Kampania reklamowa Facebook, G+.
- Targi.
- Outdoor.
Realizacje:
http://www.grupolar.pl/
http://www.nowebielany2.com/
http://www.grojecka216.com/
http://www.bliskitarchomin.com/
http://www.przyworonicza.com/
http://www.przyworonicza.com/files/wirtualny-spacer/mieszkanie
http://www.przyworonicza.com/files/wirtualny-spacer/okolica
https://www.facebook.com/GrupoLarPolska/
https://plus.google.com/+Przyworonicza
Cel:
Dotarcie do grupy użytkowników poszukujących mieszkania za pośrednictwem internetu. Stworzenie środowiska, w którym kupujący mieszkanie, bedzie mógł zobaczyć w jednym miejscu za pośrednictwem internetu dwie opcje swojego przyszłego mieszkania:
1. Urządzone.
2. Stan Deweloperski.
Co zrobiliśmy:
Przygotowanie platformy 3D, w której za pośrednictwem urządzenia podłączonego do internetu, może zobaczyć wnętrze mieszkania w 3D.
opcje platformy:
- intuicyjne poruszanie się po całym zwizualizowanym mieszkaniu
- możliwość swobodnego oglądania w wybranym miejscu 360º dookoła oraz 180º góra dół
- funkcja, która umożliwia w czasie rzeczywistym przełączyć w dowolnym miejscu widok z wizualizacji na stan deweloperski.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona internetowa.
2. Reklama w internecie.
3. Mailing.
4. Prezentacje na targach branżowych.
Realizacje:
http://www.4dl.pl/Panosfery/Budimex/
Cel:
1. Budowa Wizerunku Marki jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania dla domu.
2. Dotarcie do grupy docelowej w wieku 35-50 lat.
3. Przełamanie stereotypów na temat systemu inteligentnego domu (cena, technologia, planowanie na etapie budowy, brak specjalistów z dziedziny montażu).
Co zrobiliśmy:
Wykonanie animacji 3D pokazującej możliwości systemu inteligentnego domu, Film reklamowy promujący pakiety startowe, Techniczny Wirtualny Spacer, Wirtualny Katalog, Stand kobieta Cyborg 3D, bilbordy wielkoformatowe.
Media, w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Kampania w Social Media
4. Internet
5. Telewizja
6. Radio
7. Targi
8. Outdoor
9. E-mailing
10. Urządzenia mobilne
Cel:
1. Poszerzenie wiedzy o dostępnych kolekcjach mebli, ilości salonów.
2. Promocja salonu firmowego.
Co zrobiliśmy:
1. Przygotowanie nowej strony, która spełniła wszystkie kryteria stawienie przez klienta.
2. Przygotowanie oraz zaprogramowanie Wirtualnego Salonu, z funkcjonalnościami ułatwiającymi dostęp do najważniejszych informacji o salonie firmowym.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Internet.
2. Targi branżowe.
3. System dla przedstawicieli handlowych.
4. Social Media.
5. Urządzenia mobilne .
Realizacje:
1. http://www.wirtualnysalonklose.pl/
Cel:
1. Prezentacja Szpitala za pośrednictwem internetu.
2. Możliwość zaprezentowania sal konferencyjnych.
Co zrobiliśmy:
Przygotowanie Interaktywnego Spaceru (Wirtualny Spacer) po wnętrzu szpitala. Prezentacja kluczowych sal operacyjnych nowocześniej infrastruktur.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Strona internetowa.
2. Prezentacje na targach branżowych.
Realizacje:
1. http://www.4dl.pl/Panosfery/Szpitale/Czechoslowacka/
Cel:
1. Budowa Wizerunku Marki na lokalnym rynku.
2. Promocja pokoju 3D do aranżacji łazienek.
Co zrobiliśmy:
Wykonanie Filmu Reklamowego pokazującego możliwości aranżacji łazienki przez pracowników Cermax, Wirtualny Spacer, który pokazuje wszystkie kolekcje salonu. Profesjonalna sesja zdjęciowa salonu.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Internet
4. Radio
5. Urządzenia mobilne
Realizacje:
1. https://www.youtube.com/watch?v=TNrUmxK_xU8&feature=youtu.be
2. http://www.4dl.pl/Panosfery/Cermax/CermaxLeszno
Cel:
Dotarcie do użytkowników w internecie. Pokazanie możliwości obiektów bez wychodzenia z domu.
Co zrobiliśmy:
Wykonaliśmy Wirtualne Wycieczki po 5 Hotelach Historycznych: Pałac Wojanów, Folwark Galiny, Dwór Kombornia, Pałac Łochów, Dwór Sieraków.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Internet.
2. Social Media.
3. Aplikacja mobilna.
Realizacje:
1. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Galiny
2. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Lochow
3. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Wojanow
4. http://www.4dl.pl/Panosfery/Dwor-Kombornia
5. http://www.4dl.pl/Panosfery/Dwor-Sierakow