Cel:
1. Budowa Wizerunku Marki jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania dla domu.
2. Dotarcie do grupy docelowej w wieku 35-50 lat.
3. Przełamanie stereotypów na temat systemu inteligentnego domu (cena, technologia, planowanie na etapie budowy, brak specjalistów z dziedziny montażu).
Co zrobiliśmy:
Wykonanie animacji 3D pokazującej możliwości systemu inteligentnego domu, Film reklamowy promujący pakiety startowe, Techniczny Wirtualny Spacer, Wirtualny Katalog, Stand kobieta Cyborg 3D, bilbordy wielkoformatowe.
Media, w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Kampania w Social Media
4. Internet
5. Telewizja
6. Radio
7. Targi
8. Outdoor
9. E-mailing
10. Urządzenia mobilne
Jak w łatwy sposób zaskoczyć męską część widowni za pomocą spotu reklamowego ?
Połączenie inteligentnych rozwiązań z naszą ANIMACJĄ pozwoliło dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.
Wykonaliśmy wirtualny projekt domu (na zewnątrz i wnętrza) wraz z otoczeniem, dzięki któremu mogliśmy zaprezentować ideę funkcjonowania Systemu sprzedawanego przez naszego klienta.