Cel:
1. Poszerzenie wiedzy o dostępnych kolekcjach mebli, ilości salonów.
2. Promocja salonu firmowego.
Co zrobiliśmy:
1. Przygotowanie nowej strony, która spełniła wszystkie kryteria stawienie przez klienta.
2. Przygotowanie oraz zaprogramowanie Wirtualnego Salonu, z funkcjonalnościami ułatwiającymi dostęp do najważniejszych informacji o salonie firmowym.
Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Internet.
2. Targi branżowe.
3. System dla przedstawicieli handlowych.
4. Social Media.
5. Urządzenia mobilne .
Realizacje:
1. http://www.wirtualnysalonklose.pl/
Ogólnoświatowa strona www przygotowana dla marki Klose.
W skład funkcjonalności wchodzą między innymi takie rzeczy jak:
Kolekcja Mebli Klose Sp z o o, okazała się niezwykle wymagającym Klientem, jednak nawiązany kontakt zaowocował dłuższą współpracą. Zaczęło się jednak od tego, że wpadliśmy na pomysł, by salon meblowy „wysłać” do Klienta, a nie Klienta zapraszać do salonu. Pomysł mógłby wydawać się szalony, gdyby nie możliwości jakie daje Wirtualny Spacer.
Strona www dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z ekskluzywnymi meblami charakteryzuje się zastosowaniem najnowszych rozwiązań technologicznych:
http://www.klose-meble.pl/
Ulotka reklamująca salon luksusowych mebli KLOSE. Projekt oraz przygotowanie do druku.
4DLight jest wstanie sprostać nawet najbardziej wymagającym zleceniom dla ekskluzywnych klientów.