Skoda Zimny – salon bliżej Klienta
Doskonałym dowodem na szeroki zakres zastosowania Wirtualnego Spaceru jest realizacja przygotowana dla salonu Skoda Zimny. Specjaliści z 4DLight stworzyli wielofunkcyjne narzędzie promocyjno-sprzedażowe, które nie tylko ułatwia kontakt z Klientem, ale i pozwala wyróżnić się na tle konkurencji.
Wizyta w salonie samochodowym bez wychodzenia z domu? Taką możliwość daje Wirtualny Spacer, który nie tylko pozwala zwiedzić salon, ale i obejrzeć wnętrza samochodów. Wybór samochodu nigdy dotąd nie był tak prosty. Klikasz, sprawdzasz informacje i już wiesz, że to model doskonały dla Ciebie. Co więcej, można wybrać wersję dla Niej lub dla Niego, by uzyskać informacje takie, jakich szukasz.
Dwa boczne menu ułatwiają wyszukiwanie informacji o poszczególnych modelach (lewa strona) oraz o salonie (prawe menu). Oba panele można rozwinąć lub schować, co nie ogranicza pola widzenia w trakcie oglądania kolejnej panosfery. Panel sterowania zlokalizowany u dołu strony umożliwia poruszanie się w wirtualnym świecie.
Wirtualny Spacer został przygotowany dla dwóch grup docelowych: kobiet i mężczyzn. Dzieki zróżnicowaniu w zakresie przedstawianych informacji Wirtualny Spacer dla każdego był dobrą zabawą skutkującą zwiększeniem telefonów do Salonu. Poniżej linki do wersji damskiej i męskiej:
Dodatkowo w Wirtualnym Spacerze po Salonie Skody, zastosowano:
Wirtualny Spacer o podobnym zakresie działania i funkcjonalności, firma 4DLight wykonała także dla salonów: VW, Honda, Audi, Jaguar, oraz Range Rower.