+48 790 398 298

Kampania reklamowa BTL, ATL

Kampania reklamowa BTL, ATL

Jako Agencja Reklamy, przygotowaliśmy kompleksową kampanię reklamową.

Cele do, które miały zostać osiągnięte:
1. Rozpowszechnienie wizerunku produktu jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania dla domu.
2. Dotarcie do grupy docelowej: 35-50 lat.
3. Przełamanie stereotypów na temat systemu (cena, technologia)

Jakie rozwiązania zaproponowaliśmy:

Prezentacja w pełni funkcjonalnego systemu mogła być zrealizowana na dwa sposoby. Pierwszy, to zamontowanie wszystkich modułów sterujących w fizycznie stojącym domu lub zbudować i zaanimować wszystko w 3D. Ze względu na wiele korzyści jakie daje nam Animacja 3D wybór padł właśnie na nią. Na potrzeby realizacji został zbudowany w 3D cały model budynku, w pełni zaaranżowane wnętrza i otoczenie. Na etapie postprodukcji do Animacji 3D zostały dołożone efekty specjalne.

Dodatkowo po obejrzeniu Animacji Reklamowej każdy klient mógł przespacerować się po domu dzięki Wirtualnemu Spacerowi 3D, który zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące funkcjonowania systemu.

Wirtualny Spacer 3D po wnętrzu domu

Kolejnymi elementami, dopełniającymi prezentację były: Katalog, który był w wersji drukowanej i wirtualnej. Bilbordy wielkoformatowe oraz wymodelowanie postaci kobiety-cyborga, która służyła jako stand z uchwytem na broszury.

Wirtualna Reklama w postaci folderu.

 

 Ciekawy pomysł reklamowy na stand.

 

W związku z wprowadzeniem przez klienta na rynek dwóch pakietów startowych, zajeliśmy się przygotowaniem dwóch filmów reklamowych, które posłużyły do realizacji kampani w YouTube.

Oczywiście przy realizacji całej kampani reklamowej nie mogło zabraknąć profesjonalnej sesji zdjęciowej produktów.


Gdzie zostały wykorzystane nasze pomysły:
1. Internet
2. YouTube
3. Social Media
4. Telewizja i Radio
5. Targi
6. Outdoor
7. Spersonalizowany e-mailing