Polska Agencja Reklamy 4DL przygotowała promocję marki salonu z armaturą i ceramiką
Cele określone przez klienta:
1. Budowa Wizerunku Marki na lokalnym rynku.
2. Promocja pokoju 3D do aranżacji łazienek.
Jakie rozwiązania zaproponowaliśmy:
Wykonanie Filmu Reklamowego pokazującego możliwości aranżacji łazienki przez pracowników Cermax, Wirtualny Spacer, który pokazuje wszystkie kolekcje salonu. Profesjonalna sesja zdjęciowa salonu i landingpage.
Gdzie zostały wykorzystane nasze pomysły:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Internet
4. Radio
5. Urządzenia mobilne
6. Kampania AdWords
Przy realizacji filmu promującego pokój 3D szczególną uwagę zwróciliśmy na kompleksowość obsługi i lokalny charakter sprzedaży oferowanych produktów. Kampania miała na celu przyciągnąć potencjalnych klientów do osobistego odwiedzenia salonu.
Wirtualna wycieczka to kolejny element neizbędny do promocji własnej marki na lokalnym rynku. Jej główną zaletą jest to, że internauta w krótkim czasie może przenieść się do salonu i oglądać interesujące kolekcje. Dzięki temu rozwiązaniu salon stał się dostępny dla klientów 24h/dobę.
Strona Firmowa to jedno z głównych narzędzi PR, które jest obowiązkowe przy kreowaniu własnego wizerunku w sieci. Wiele udogodnień i skierowanie na użytkownika to podstawowe zasady budowania użytecznej strony.
Czym byłaby kampania reklamowa bez profesjonalnie wykonanych zdjęć? To one są głównym elementem contentu każdej kampani, strony www i komunikacji wizualnej. Nawet najlepiej przygotowane grafiki bez dobrych zdjęć reklamowych nie przyniosą efektu, którego oczekujemy.